Print Friendly and PDF

2015. március 25., szerda

Linzer koszorú



Hozzávalók : 
a tésztához
- 30 dkg liszt
- 20 dkg hideg vaj v. margarin
- 10 dkg porcukor
- 1 tojássárgája
- 1 vaníliás cukor
- 1/2 citrom reszelt héja
tölteléknek
- baracklekvár ( én most fekete ribizlis szilvalekvárt használtam )
szórni
- porcukor

Elkészítés : 

A tészta hozzávalóit sima tésztává gyúrom. Hűtőben pihentetem 15-30 percig.
Előmelegítem a sütőt.
Lisztezett munkafelületen a tésztát fél cm vastagra nyújtom, majd fodros szélű, középen lyukas és lyuk nélküli virágkiszúróval kiszaggatom.
Sütőpapírral bélelt tepsibe fektetem, majd 180 fokon kb. 8-10 perc alatt halvány barnára sütöm.
Lekvárral összeragasztok 1-1 linzert, majd enyhén megszórom porcukorral.










Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...