Print Friendly and PDF

2015. május 20., szerda

Csirkemájas pizzatáska




Hozzávalók : 

- 1 adag pizza tészta
- 25-30 dkg csirkemáj
- 1 tubus pizzakrém
vagy
- házilag készített pizzakrém
- oregánó
- só, bors
- olaj

Elkészítés : 

A recept szerint elkészítem a tésztát.
Előmelegítem a sütőt.
A csirkemájat megtisztítom, lemosom, majd lecsöpögtetem. Egy serpenyőbe kevés olajat hevítek, megpirítom rajta a májat, majd sóval, borssal, oregánóval ízesítem.
Lisztezett munkafelületen kinyújtom a megkelt pizzatésztát, amiből négyzeteket vágok. A közepükre teszek a pizzakrémből, a csirkemájból, majd a szemközti széleket, enyhe vizezés után összeragasztom.
Sütőpapírral bélelt tepsibe fektetem a táskákat, majd 180 fokon megsütöm.










Jó étvágyat !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...