Print Friendly and PDF

2015. június 13., szombat

Bougatsa - ahogy én készítem



Hozzávalók : 

- 1 csomag ( 8 lapos ) réteslap v. eredeti görög phyllo tészta
a darapudinghoz
- 7,5 dl tej
- 150 g búzadara
- 120-150 g cukor
- 30 g vaj
- 1 kk. vanília esszencia vagy fél rúd vanília kikapart magjai
kenéshez
- 5-10 dkg olvasztott vaj
szóráshoz
- porcukor
- fahéj

Elkészítés : 

A tejet felforralom a vaníliával és a cukorral, majd beleszórom a búzadarát. Állandó kevergetve besűrítem a masszát, majd lezárom a gázt. Belekeverem a vajat, és félreteszem egy kicsit hűlni.
Előmelegítem a sütőt.
Egy közepes méretű tepsibe belefektetek 4 réteslapot, amit előzőleg egyesével megkentem olvasztott vajjal. Az a jó, ha a széle kilóg. Belesimítom a darapudingot, majd a tészta széleket a tetejére behajtom. A maradék, vajjal átkent lapot eligazgatom a tetején, hogy pont elfedje a tepsit a krémmel.
180 fokon pirosra sütöm.



Ha kész, fahéjas porcukorral megszórom, majd kockára vágva tálalom.














Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...