Print Friendly and PDF

2015. augusztus 8., szombat

RáTePa kocka, vagyis rántott tejbepapi



Hozzávalók : 

- 1 l tej
- búzadara
- 2-4 tasak vaníliás cukor v. 2-4 ek. kristálycukor
a panírozáshoz
- liszt
- tojás
- zsemlemorzsa
a sütéshez
- olaj
a tetejére
- vaníliás porcukor

Elkészítés : 

A tejet a cukorral felforralom, majd búzadarát adagolva bele, kemény tejbegrízt készítek. A masszát egy tálcára, vagy lapos tálra kanalazom, és hagyom, hogy megdermedjen, kihűljön.
A kemény tejbedarát felkockázom, és a hagyományos módon panírozom.
Forró, bő olajban kisütöm, majd vaníliás v. fahéjas porcukorral még melegen megszórom.
Lekvárral, csokiszósszal vagy fahéjas tejföllel kínálom.











Jó étvágyat !

4 megjegyzés:

  1. Sokat hallottam róla, de még sosem próbáltam, pedig finom lehet. :-P Meggyőző a fotó is róla! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy épp itt az ideje, hogy megpróbálkozz az elkészítésével? :P Hidd el, hogy megéri ! :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem,de fahéjat is szórok rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is nagyon finom, bár én inkább tejfölben szoktam a fahéjat kikeverni, és abba mártom a kockákat.
      Ízlések és pofonok... :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...