Print Friendly and PDF

2015. augusztus 18., kedd

Sütőben sült túrógombóc




Régóta szemeztem Dolce vita blog receptjével, de elkészítve nem lett, egészen a hétvégéig, amikor is végre megcsináltam. 
Nem bántam meg, mert isteniiiiiiiiiii finom lett.
Egyetlen dolgon változtattam csak : kevesebb búzadarát használtam, hogy kicsit lágyabb gombócokat kapjak...


Hozzávalók : 

- 50 dkg túró ( vagy ricotta )
- 7-8 dkg búzadara
- 1 citrom
- 3,5 dl tejföl
- 4 tojás
- 8 dkg porcukor

Elkészítés : 

A túrót villával áttöröm. Hozzáadom a darát, belereszelem a citrom héját, egy csipet sót és 2 tojássárgát. Hűtőben 1 órát pihentetem.
Előmelegítem a sütőt.
Az időközben felvert tojásfehérje habbal lazítom a masszát, amit kigombócolok, és egy nagyobb vagy, - ahogy én csináltam -  több kisebb tálkába rakom. A tejfölt a porcukorral és a maradék 2 tojással kikeverem, majd leöntöm vele a gombócokat.
175-180 fokon, kb. 25- 30 perc alatt pirosra sütöm.












Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...