Print Friendly and PDF

2016. március 16., szerda

Key Lime muffin - ahogy én készítem





Hozzávalók : 

a tésztához
- 25 dkg liszt
- fél csomag sütőpor
- 5 db tojás
- 10 dkg vaj
- 13 dkg cukor
- 2 csomag vaníliás cukor
- 1 dl tej
- 1 lime
a krémhez
- 25 dkg mascarpone
- 1 tubus cukrozott sűrített tej
- 2 lime
- porcukor, ízlés szerint

Elkészítés : 

Előmelegítem a sütőt.
A tojásokat szétválasztom. A fehérjéből egy csipet sóval kemény habot verek. A sárgájákat a cukrokkal, a lime lereszelt héjával, a vajjal habosra keverem, majd hozzáadom a tejet és a lime lét. Ezután beleszitálom a sütőporos lisztet és óvatosan átkeverem a tojáshabbal. Papírkapszlikkal bélelt muffin sütőbe kanalazom a masszát. 180 fokon, 15-25 perc alatt aranybarnára sütöm. Hagyom kihűlni.
A krémsajtot kikeverem 1 lime levével és héjával, és annyi sűrített tejjel, hogy pikánsan édes krémet kapjak. Ha szükséges, egy kevés porcukorral édesítem. A muffinokat a krémmel megdíszítem, majd a másik lime egyik felét lereszelem, a másik felét meg szeletekre, majd negyedekbe vágom és ezzel díszítem a kész sütit.










Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...