Print Friendly and PDF

2017. szeptember 19., kedd

Mentás őszibarackleves, főzés nélkül



Hozzávalók : 
kb. 8-10 főre

- 2 nagy doboz őszibarackkonzerv
- 1 l őszibaracklé ( minél magasabb gyümölcstartalmú )
- ízlés szerint mentás cukor
- 1 csomag főzés nélküli vaníliás pudingpor

Elkészítés : 

A barackot - a konzerv leve nélkül, 2-3 db. kivételével - egy tálba tettem, ráöntöttem a dobozos baracklevet, majd leturmixoltam. Ízlés szerint mentás cukrot adtam hozzá és beleszórtam a pudingport, amivel további 1 percig turmixoltam.
Tálalásig hűtőbe raktam, majd a félretett barackkal és egy kevés mentás cukorral megszórva kínáltam.





Megjegyzés : Aki szeretné, mentás cukor helyett a konzerv cukorszirupot is használhatja.
Ha megfelelőnek ítéljük a leves állagát, elhagyható a pudingpor is.











Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...