Print Friendly and PDF

2014. április 6., vasárnap

Csőben sült, triplasajtszószos palacsinta



Hozzávalók : 

- 1 adag palacsinta ( a recept itt olvasható )
- 1 adag triplasajtos szósz ( a recept itt olvasható )
- 2 mini mozzarellagolyó / palacsinta
- 1/2-1 kis fej apróra vágott hagyma
- 1 gerezd apróra vágott fokhagyma
- 5 dkg reszelt sajt
- 2 dl tejföl
- só, fehér bors

Elkészítés : 

A palacsintákat kisütöm. Főételnek személyenként 2-3 darabot számolok.
A sajtos szószt elkészítem, majd egy kicsit hűlni hagyom.
A sütőt előmelegítem 180 fokra.
A tejfölhöz keverem a reszelt sajtot, enyhén sózom, borsozom, és hozzáadom a hagymákat. Pihentetem.
A kész palacsinta közepére 2 ek. szósz kanalazok, majd ráfektetem a félbevágott mozzarellagolyókat. Négyzet alakúra hajtogatom, majd kivajazott tepsibe fektetem. Ezt ismétlem a kellő mennyiséggel.
A palacsinták tetejét megkenem a tejfölös sajttal, majd a sütőben aranybarnára sütöm.
Salátával tálalom.



Megjegyzés : A tejfölt dúsíthatjuk bacon kockákkal, erős paprikával, vagy csilivel.
Mozzarella helyett használhatunk bármilyen sajtot.






Jó étvágyat !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...